Forum-Oddluzanie: pytania i odpowiedziKategoria: Dyskusja ogólnaPZU zdrowie i opieka medyczna – wasze opinie?
Bożena Wilm zapytał 11 miesięcy temu

Co myślicie o programie Opieka Medyczna realizowanej przez PZU? Jakie jest Wasze zdanie o pakietach medycznych, które proponuje PZU? Bo dzwoniąc na infolinię dowiedziałam się o tym, że najtańszy to 50zł. Jacy są specjaliści ile czeka się na wizytę? Korzystałam wcześniej z medicover ale pracodawaca zamienił na PZU.

2.6/5 - (312 votes)
48 odpowiedzi
Best Answer
mariusz odpowiedział 11 miesięcy temu

Podpinam się do wątku. Znacie jakieś pakiety, które przynajmniej częściowo refundują zbiegi? Muszę przejść usuwanie hemoroidów, ale usłyszałem, że to zabieg niby kosmetyczny i że nie ma szans na żadną kasę.

4.5/5 - (4 votes)
Grzegorz W. odpowiedział 11 miesięcy temu

Tragedia!!!
Kończą mi się leki na nadciśnienie. Całą historię choroby i zalecanych lekarstw mam w EnelMed.  Dzwonię dzisiaj do PZU (20. marca), pani Monika twierdzi, że może mnie umówić na 5 kwietnia.
Lekko mnie to zapieniło więc dzwonię do EnelMedu. Pani Karolina lekko zdziwiona stwierdza, że może mnie umówić na wizytę nawet w dniu dzisiejszym lecz będzie to wizyta odpłatna ponieważ nie ma możliwości autoryzowania wizyt po dokonaniu rezerwacji.
Będąc osobą wścibską zapytałem czy PZU naprawdę ma tak złą pozycję w Enel, że dają im tak odległe terminy na co pani informuje mnie, że PZU w dniu dzisiejszym posiada 7 wolnych terminów tylko w jednej placówce na Puławskiej (pozostałych nie sprawdzała) w tym ten który mi zaproponowała.
Dzwonię więc do PZU odbiera p.Karolina (nie mylić z EmelMed) i twierdzi, że ona nie widzi w kalendarzu tych terminów. Podałem dokładnie wolne godziny w dniu dzisiejszym. Proszę o umówienie na wybraną godzinę. Pani Karolina (z PZU) stwierdza, że może mnie umówić na 3 kwietnia. Poprosiłem o przełączenie do przełożonego.
Po 11 minutach oczekiwania rozmowa ponownie wróciła do p. Karoliny i:
(K) – … Pan idzie do EnelMedu, niech panu przepiszą lekarstwa, a my pana umówimy na 3 kwietnia…
(Ja) – kto ma zapłacić za wypisanie recept?
(k) – … no my
(ja) – a kto ma to potwierdzić?
(K) – Pan idzie i powie w recepcji, że jest pan ubezpieczony w PZU i że my za to zapłacimy
(ja) – idąc pani tokiem „rozumowania” pójdę i powiem, że kupiłem tę placówkę i od dzisiaj mają mu mówić „Panie Prezesie”
(K) – … to ja zapiszę pana numer, przełożony jak będzie mógł to do pana zadzwoni
 
Mam tylko nadzieję, że w tym roku, a za recepty będę musiał chyba sam zapłacić.

3.7/5 - (7 votes)
Remek odpowiedział 11 miesięcy temu

PZU ZDROWIE to PORAŻKA!!!!! -nie umawiają wizyt w dogodnym terminie, czas oczekiwania to nawet 1,5 miesiąca – jak wyślesz zgłoszenie mailowo to dziwnym trafem często GINIE, a odpowiedzialności za to nie biorą – infolinia nieporozumienie, pracują tam niekompetentne osoby i jest oczywiście dodatkowo płatna, tak jakbyśmy mało płacili za samo ubezpieczenie – składka miesięczna nie jest mniejsza porównując składki innych firm oferujących te same lub lepsze usługi w zakresie medycznym i co najważniejsze w innych firmach umawiasz się osobiście, a nie jak w PZU przez infolinię. Osoby zajmujące się PZU w zakładzie pracy są dodatkowo wynagradzane i mają wszystko w „czterech literach” podobnie jak PZU – chociaż obiecują przed podpisaniem umowy CUDA i FEJERWERKI

4.3/5 - (33 votes)
Annus odpowiedział 11 miesięcy temu

Ja w pzu nie byłam, na razie jestem w medistore na classicu, na razie nie narzekam zobacze jak dalej

Dodaj ocenę
Kate odpowiedział 11 miesięcy temu

Jakieś 4 lata temu powiedziałabym, że polecam. Dziś zdecydowanie NIE. Oczekiwanie na wizytę – to jakiś koszmar. W zasadzie tylko internistę mozna umówić od ręki. Reszta teleporad i czy wizyt u specjalistów to fikcja. Tzn. można się umówić, ale nie w sytuacji awaryjnej, kiedy potrzebuje się wizyty nagle, bo np. coś dzieje się z okiem, czy uchem. Sytuacja dotyczy i pakietu dla dziecka i dla dorosłego. Rozważam rezygnację, bo zaczyna to być żenujące.

5/5 - (1 vote)
Avi55 odpowiedział 11 miesięcy temu

Ja chodzę do Centrum Medycznego Lucyna Andrzej Dymek. Wybrałem to centrum z uwagi na profesjonalną pomoc w zakresie diagnostyki alergologicznej oraz leczenia chorób alergicznych. Bardzo polecam, są niezastąpieni.

3/5 - (2 votes)
LULEK odpowiedział 11 miesięcy temu

Panie Grzegorz W. proszę przeczytać OWU i bedzie Pan wiedział że to że pan chce tam iść nie oznacza że bedzie termin ten co w placówce jest bo umowy z PZU a daną placówką są różne. I pan nie otrzyma tej wiedzy co i jak dokładnie wygląda z umowami PZU a placówka. Pan ma zaprenioną np wizytę u specjalisty to jest u specjalisty szybko ale nie koniecznie tam gdzie pan chce bo moze tam są odległe terminy dla PZU i pana wnerwianie się nic nie pomoze. nawet pisanie reklamacji nic nie pomoze bo potem w PZU ludzie się smieją że Podlisali umowe a nawet jej nie znają. Płacą jak na lekarzy specjalistów niewielką składkę a oczekuję CUDÓW. Płać miesięcznie 1000pln to bedziesz miał wszystko co chcesz i jak chchesz. CZYTAJCIE UMOWY I OWU ludzie. bo potem dzwonicie i nic nie wiecie.
PZDR

3.7/5 - (6 votes)
Łukasz odpowiedział 11 miesięcy temu

Poziom obsługi infolinii i umawiania wizyt to TRAGEDIA. Bałagan w systemie, brak komunikacji pomiędzy działami, odsyłanie od konsultanta do kolsuntanta, godziny oczekiwania na wyjaśnienie wydawałoby się prostej sprawy. 
Jednym słowem porażka !!!

4.8/5 - (13 votes)
slabe_pzu odpowiedział 11 miesięcy temu

Bardzo słabe jest PZU, tylko kontakt telefoniczny różne placówki problemy z dokumentacją choroby itp. Badania Medycyny Pracy = stanie w kolejkach…

3.2/5 - (9 votes)
pawelpiotrowski odpowiedział 11 miesięcy temu

Ja polecam korzystanie z prywatnego ubezpieczenia. Wystarczy poczytać jakie są korzyści takiego ubezpieczenia
bo moim zdaniem warto wydać na to pieniądze

5/5 - (4 votes)
zbulwersowany odpowiedział 11 miesięcy temu

Korzystam z PZU od dwóch lat. Umawianie faktycznie paranoja. Internetowe czy przez aplikację to dramat. Jedynie ich infolinia. Jest oczywiście płatna 801405905 – ale jest drugi numer stacjonarny 225051548. W dużym mieście nie było jakiś większych problemów z terminami, irytujące było to że nie można było umówić się w placówce. Aktualnie obsługa w Poznaniu jest skandaliczna. Na liście są 44 placówki. Jednak PZU wybudowało swoją placówkę – przestali zatem umawiać do pozostałych (dostępne są 3 placówki na Poznań!). Centrala ma w poważaniu zapisy Ogólnych Warunków Ubezpieczenia – cytują paragraf x – a jak sam zacytujesz paragraf y (mówiący że możesz wybrać placówkę) – to znów zbywanie. Cała firma zrezygnowała i zapisała się do konkurencji. Gdzie nie pytam, ludzie lub całe firmy w Poznaniu rezygnują.

5/5 - (1 vote)
Roman odpowiedział 11 miesięcy temu

Do ortopedy z kręgosłupem czekałem po infolinii PZU Zdrowie 2 tygodnie, w tej samej placówce z NFZ 1,5 miesiąca, prywatnie za 150zł. dwa dni. Sprawdziłem. Prześwietlenie kręgosłupa lędźwiowego z NFZ miałbym gratis. Ze skierowaniem od lekarza z oferty PZU Zdrowie musiałem zapłacić 35zł. Druga wizyta z infolinii  po tygodniu. Zapisane dwa zabiegi, laser i magnetocośtam plus masażysta rehabilitant już nie przez infolinię bo tego PZU nie refunduje pacjentom, pełnopłatne osobiście, czyli jak prywatnie. Placówek do wykonania zaleceń lekarza nie przedstawiają. Z NFZ byłyby za darmo. Ale termin około 4 – 5 m-cy czekania. Zaoszczędziłem 115zł. dzięki ubezpieczeniu PZU na wizycie ale zabiegi rehabilitacyjne to już tylko moje koszty. Płacone mam to dodatkowe ubezpieczenie ze trzy lata. Korzystałem pierwszy raz, zabiegów po wizycie prawie wcale. ( dwa po 1 raz plus 1 masaż to przecież raczej żart ) I 100% odpłatne. Są plusy i są minusy. Ale powodów do zadowolenia raczej brak. Niestety najlepiej prywatnie od początku do końca, tylko po co wtedy dodatkowe ubezpieczenie PZU Zdrowie opłacać. Cen tych trzech zabiegów jeszcze nie znam, dlatego ich nie wymieniłem. Ale niesmak czuję straszny. W gabinecie lekarskim byłem razem dwa razy po 8 – 9 minut.

4/5 - (3 votes)
Aneta44 odpowiedział 11 miesięcy temu

Nie wiem jak PZU, ale ja jestem za opieka z medicover. Uprzejmi, mili i naprawdę pomagają Ci lekarze. A najlepsze jest to że medicover nie wymaga posiadania konta u siebie. Możecie sobie kupić sami w ich sklepie pakiet. Jak wpiszecie medistore to się Wam pokaze 🙂 Preferuję opiekę prywatną niż państwową z wiadomych przyczyn

3.3/5 - (3 votes)
Ryszard odpowiedział 11 miesięcy temu

PZU NIe polecam :
1.WYSYŁAJĄ DO FALKA i REVIMED a tam w 98% medycna pracy ludzi jak mrówek brak parkingów, brak miejsc siedzących i mimo rezerwacji na godzine i tak musisz swoje odstac jak za PRL
2.infolinia PŁATNA 48801405905 (Połączenia wychodzące) 00:18:33 s na kwotę 13,02 zł ;))
jak sie dowiedziałem linia Premium gadasz z sekretarka wciśnij 1 potem 7 masakra

4.5/5 - (2 votes)
Asia odpowiedział 11 miesięcy temu

Pzu  zdrowie i opieka medyczna porosze omijac szerokim łukiem nie ma gorszej firmy oferujacej opieke medyczna. dodzwonienie sie do nich graniczy z cudem, wedlug umowy maja 5 dni na umowienie do specjalisty a robia to w terminie miesiaca twierdza ze nie moga dodzwonic sie do placowek wiec dzwonie sama do placowek i umawiam wizyte i jakos nie mam problemu z dodzwonieniem sie. Na infolini pracuja ludzie niekompetentni sami nie wiedza co mowia i gubia sie w zeznaniach. Wspolpraca z nimi jest bardzo uciazliwa i nie warta zadnych pieniedzy.

5/5 - (2 votes)
Twoja odpowiedź

2 + 4 =

Bożena WilmForum-Oddluzanie: pytania i odpowiedzi › Kategoria: Dyskusja ogólna › PZU zdrowie i opieka medyczna – wasze opinie? -11 Dobre Słabe Bożena Wilm zapytał 11 miesięcy temu Co myślicie o programie Opieka Medyczna realizowanej przez PZU? Jakie jest Wasze zdanie o pakietach medycznych, które proponuje PZU? Bo dzwoniąc na infolinię dowiedziałam się o tym,...Witamy na Forum Oddłużeniowym, najnowocześniejszym forum o oddłużaniu, pomocy prawnej, kredytach i pożyczkach.